söndag 30 oktober 2016


Klockan har varit läggdags för länge sedan, den är nu 02:23, men skyndar jag mig att uppdatera bloggen nu, så kan jag vara i säng om en timme, 02:23. Fördelen med att gå från sommartid till vintertid.

Det är inte lätt att vara född på stenåldern i datoråldern.
Visserligen har jag, sedan lång tid tillbaka, konstaterat att det här med IT-världen, det är  INTE enkelt och har nu bekräftat det riktigt för mig själv. Jag har "lyckats" radera senate inlägget. Jag har försökt att leta rätt på inlägget länge nu, men fick ge upp.
Man ska inte "gråta över spilld mjölk", men det känns så himla onödigt att vara så klåfingrig.


Foderautomaten, som vi köpt till ekorren, är en riktigt bra investering. "Kurre" är så rolig att iaktta, när han kommer fram och äter.
Jag har filmat med mobilen genom fönsterrutan, därför är det ingen bra kvalité på den lilla videon.
I början på filmen kan man se att han har lyft på taket och krupit in i sin lilla restaurang och äter.







Nere i källaren ser odlingen ut att trivas. Vi skördar fortfarande tomater och alla sticklingar verkar att acceptera odlingsplatsen.




Det bästa har jag sparat till sist.
Krister har fått svar från Urulogen angående cellprovet. Det visade INTE några cancerceller!!! Skönt!!!
Nu är det röntgen 9 november, som väntar härnäst. Där hoppas och tror vi också på ett bra resultat .

Nu säger jag go´natt,  det är hög tid nu för att gå och krama kudden.

T.C.Y.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar