torsdag 8 mars 2012

Ebba-dagen, min dag.

I tisdags firade jag igen. Ett år går så fort nu för tiden ;)

Ibland får man höra,  att det är inte något att fira när man fyller år, och har blivit ännu ett år äldre.
Det är värdefullt att fira födelsedagar tycker jag, antingen det är under eller över femtio år.
Jag brukar säga, att jag firar min födelsedag, bara för att jag har fått leva ännu ett år.

Jag startade "min dag", med ett planerat besök hos hårfrisörskan.

På eftermiddagen fick jag göra ett oplanerat besök, inte lika trevligt.
Jag ringde vårdcentralen, fick en akuttid och en bekräftelse på vad jag misstänkte, diagnosen `bältros´.
Nu hoppas jag det inte ska bli så jobbigt, eftersom jag upptäckte utslagen så tidigt.

Senare på eftermiddagen kom min syster och bror med respektive och grattade mig, och lite senare `barna´ med sina familjer.
Gammal som jag är, tycker jag det är roligt att få presenter. Och det fick jag :) :)
Presenter som är praktiska, presenter för en kaffekärings smaklökar, presenter för kvinnlig fåfänga och presenter som är vackra att titta på med blommor i.

Tack för att ni gjorde ännu en födelsedag fin för mig.
Love!!!!

T.C.Y.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar