söndag 18 mars 2012








 I love it!

Jag blev uppvaktad på Ebba-dagen, min egen dag, i söndags förra veckan och så idag (lördag).

Den helt underbara golvvasen med de vita liljorna i, kom Patricia och James med i söndags.
Jag är så förtjust i den. Visst är den vacker :)
Ängeln med guldkantade vingar, som sitter och beundrar vasen, fick jag av James också.

Idag kom min svägerska I. och uppvaktade mig med en fin vårgrupp.

Den goa vårsolen som vi kunde njuta av tidigare i veckan, har dragit sig tillbaka bakom molnen.
Ett typiskt marsväder, en mix av varma, sköna soldagar och  grå, råkalla dagar.

Att våren ligger i startgroparna märktes tidigare i veckan, då såg jag årets första fjäril, en nässelfjäril.




Vi var nog många som i veckan var ute på kvällen och kikade åt väster upp på himlen.
 Eftersom både Patricia och Tina hade förvarnat oss om händelsen, försökte jag fånga "kärleksparet" på bild. Som det syns på bilden var det ett svårfångat par ;)

 

Se kärleksdansen på Youtube




T.C.Y.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar