lördag 8 mars 2014



 Jag gillar födelsedagar, också min egen.
Visst är det något att fira, när jag kan lägga ytterligare ett år till mitt liv.

Och firat har jag gjort i veckan. Så mysigt.
Krister uppvaktade mig redan dagen före min födelsedag. Födelsedagen firade jag från eftermiddagen till sena kvällen.
Tack alla ni, som gjorde min dag så fin.


Gratulationskort, tillverkat av Cajsa

Förutom presenter, kom Tina med denna fina grupp, till mig och Krister.
När hon köpte den, hade hon planer på var den skulle placeras hos oss. Och exakt där hon hade tänkt sig, satte jag den direkt, utan veta vad Tina hade tänkt ut.





Igår kväll kom vår Cajsa till oss.
Vi får suga på karamellen, så länge hon vill komma och vara med sina morföräldrar, en hel helg :)
Våra två pojkar, James och Philip, har nått den åldern, då de har fullt upp med annat.
Precis som det skall vara. Och det är vi glada för.
Det är kvalitet i stället för kvantitet, som gäller nu.

Idag slapp jag veckohandlingen, den stod Krister och Cajsa för.
Istället tog jag med kameran ut i solskenet. Satt en stund i solen, men det blåste för kallt för att sitta en längre tid.
Vårsol och fågelkvitter, det är livskvalité det.




Bilden är en vanlig syn, en syn som jag älskar.
Det är uteaktiviteter med Farfar/Morfar Krister, tillsammans med barnbarnen.
Kärlek!!!

T.C.Y.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar