torsdag 17 mars 2011

Efterrätt mitt i veckan.

C ringde i eftermiddags och frågade om hon får komma och sova över hos oss i natt. "Jag vet inte om P hänger med", fortsatte hon.
Jodå, nu ligger det två av våra tre "Livets efterrätter" och sussar så gott :) Det skulle vara mysigt om alla tre sov över här samtidigt någon gång.
Det var roligt när de sov över natt, när de var yngre, men nu är det mer som att ha små, vuxna på besök. Det blir många gemytliga pratstunder. Vi är glada så länge vi får rå om våra tre godingar lite då och då.

Lite `nattamat´ blev det innan läggdags. P käkade två smörgåsar med banan som pålägg, C åt fruktsallad. MYSIGT!!!!

Jag får nog lägga mig och sova snart också. I morgon blir det säkert lite kortare sovmorgon ;) ;)

T.C.Y.

3 kommentarer:

  1. JA SÄG INTE DET...DE KAN SOVA TILL 10 EL 11 *LEEEER* SJÄLV SOMNADE JAG INNAN 22 IGÅR. GOTT MED NATTAMAT :) KRAAAAAM

    SvaraRadera
  2. ....Tänk vad hon var bekymrad länge att du inte hade ett kort på "C flickan" bredvid brorsan hahahahahaha

    SvaraRadera
  3. Måste le när jag ser hur lik P var sin morfar som barn.
    Härliga foton på två goa barn.

    SvaraRadera