fredag 12 juli 2013

Båstad och ny dator på G

  
Idag har jag beställt alla tillbehör, som behövs för att bygga mig en ny dator. Spännande!
Och mail om att leveransen är skickad, det fick jag drygt två timmar efter beställningen. Det kan man kalla snabb service.

Om någon tvivlar på att JAG har beställt och att JAG ska bygga en dator, så är det med all rätt (leeeeer).
Vårt barnbarn, James har varit hos oss i eftermiddag.
Visst är det han, som beställt vad som behövs, och han som ska bygga datorn.

Båstad, vilken underbar liten stad.
Där hade vi ett par fantastiska dagar, hos Tina´s familj i deras fritidshus.

Tennisvecka, vilket innebär många aktiviteter i Båstad.
Men det som jag upplevde allra starkast vid besöket, var solnedgången i Torekov. Så vackert och förtrollande.
Vad jag önskar att jag hade haft kamerastativet med mig. Och inte hjälper det att vara efterklok heller. Eftersom jag ville filma tills solen försvann ner i havet, blev filmen som den blev. Skakig. 



                                  
                                          
   

På eftermiddagen efter vi ätit lunch första dagen, åkte vi till Café Killeröd.
Där bjöd Tina på namnsdagsfika, Klas hade namnsdag. Det blev caféets omtalade och goda Äppelmarängtårta med vaniljsås, och till det den fantastiska utsikten.


Utsikt över Bjärebygden och Kullaberg



Belåtna efter gott fika.

Tack Tina, Klas, Philip och Cajsa för fina dagar. Dagar sköna att minnas och plocka fram till vintern.

T.C.Y. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar