torsdag 25 juli 2013

Högt upp i det blå.

Fallskärmshoppning, det har jag sett på tv, men inte in real life.
Samtidigt som jag tycker det verkar hemskt, tror jag det är en fantastiskt fin upplevelse, som inte går att beskriva, utan måste upplevas.

Igår fick jag se fallskärmshoppning, i verkliga livet.
Eftersom det var James vårt barnbarn, som hoppade tandemhopp, var det med mycket blandade känslor som jag tittade.

När jag kunde lokalisera flygplanet, som en liten blank prick högt upp på himlen, tänkte jag att .............  Känslan, jag fick när jag såg den där ännu mindre pricken under flygplanet, förstod jag att NU.

Fallskärmshoppningen var en födelsedagspresent James hade fått i födelsedagspresent i Februari. Han fick också en videofilmning av hoppet. Väl värd pengarna, för vilket minne som han (och vi andra) kan plocka fram och titta på igen. Ingen film och jag hade inte fått "vara med", där uppe vid uthoppet.

Bra gjort James!!!!!!




 
Ps. Jag har fått lov av James att visa filmen. Ds


T.C.Y.

2 kommentarer:

  1. Wow detta är bara så maxat :-) så kul.
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Det var bra att våga hoppa det hade jag inte vågat.

    SvaraRadera