torsdag 20 oktober 2011

Ledsen, förtvivlad och trött, men har hoppet kvar.

Jag vill skrika, VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR.!!!!!!!!!!

Det får jag inte. Jag sitter i ett litet och tyst rum, där bara ventilationens susande ljud hörs.
Här låg jag natten till idag och försökte sova, men det blev bara att jag slumrade till en kort stund, och blev på sekunden medveten om när jag vaknade, att allt är en fruktansvärd verklighet.

I en sal en liten bit bort, ligger min älskade Krister. Nedsövd, nedkyld och i respirator. Jag har svårt att ta in det riktigt ännu. Trots att det är ett dygn sedan, det som inte fick hända, ändå hände.
Krister fick ett hjärtstopp.
En stilla bön.........låt oss få tillbaka min älskling, älskade pappa, farfar
och morfar, precis som han var före hjärtstoppet.

Nu har vår Tina kommit och vi skall gå in till Krister.

Jag har inte ord för den lycka jag känner, för att jag hade mina barn med familjer här hos mig i går kväll.



T.C.Y.

10 kommentarer:

  1. Här kommer en stor varm kram från Lispeth.
    Proppen, Astrid och Niklas.

    SvaraRadera
  2. Många varma tankar och hälsningar från oss. Vi tänker på er och hela familjen. Kram från oss båda. Solweig och Arne

    SvaraRadera
  3. Kära Gun, Jag tänker på er och skickar många styrkekramar till er alla. <3

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig o din familj. Varma kramar o hälsningar till er alla. Ber för din Krister.

    SvaraRadera
  5. Nej, nej, Nej. Läser och känner hur tårarna riner.
    Ni var ju så glada och det började att bli bättre och bättre för varje gång jag läste i din blogg.
    Jag hoppas att han klarar av det ännu en gång och kan komma hem till ert älskade Änglagård igen.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Mina tankar går till er moster gun å faster christer

    SvaraRadera
  7. Kära Gun med familj vi ber en stilla bön att Krister klarar detta också!! Kram Evelyn o Rolf

    SvaraRadera
  8. Evy och Sven-Göran22 oktober 2011 kl. 15:49

    Många varma tankar till er och önskningar om bättring.

    Tänker på er.

    Evy och Sven-Göran

    SvaraRadera
  9. Kramar och åter kramar från oss! Nu hoppas vi på bättring. När vi träffade dig och Krister på Blomsterlandet i september, så såg allt så ljust ut. Därför håller vi tummarna - stenhårt!! /Jeanette & Mikael

    SvaraRadera
  10. Tänker på er och hoppas på bättring. Många kramar än en gång <3

    SvaraRadera