torsdag 19 januari 2012


Idag gav jag med mig.............julgranen " have left the building".

Jag tror att jag aldrig någonsin har kastat ut en julgran, som inte har barrat.

En fin Jul har vi haft, och jag hoppas att Julens friska och livskraftiga gran, får vara en förebild, på ett friskt år för oss alla.

Det blir tomt, när allt julpynt är bortplockat, men istället känns det luftigare på något sätt.
"Allt julpynt" är inte nedplockat än.
En tavla, som Patricia gjort, och som jag fick av James 1998 till julklapp, hänger fortfarande uppe.
Den brukar få hänga uppe till Påsk. Den är för fin och värdefull för mig, för att vara framme bara några få veckor om året.



TCY

1 kommentar:

  1. Kan inte låta bli att skratta åt....stjärnan som hamnat på sidan av granen....hej tomtergubbar slå i glasen leeeer

    SvaraRadera