måndag 30 januari 2012

Inte några nya fågelarter idag på listan över "Vinterfåglar inpå husknuten". Jag får nöja mig med gårdagens fynd :)

Däremot har två rådjur varit framme samtidigt vid deras matplatser.
Så klart fotade jag dem, eller försökte rättare sagt. De syntes som grå skuggor i mörkret.
Hoppas de kommer när det är ljust och hälsar på. Jag vill ju ha 2012 års rådjur förevigade :)

Krister tog en lång promenad på förmiddagen. Jag väntade till eftermiddagen med min. Det var friskt och skönt, men den svaga vinden bet rejäl i kinderna.

Nu laddar vi inför besöket hos Urologen i morgon.
Så här dagen före, tillåter jag mig att oroas lite över de besked vi kommer att få.
Vi tror och hoppas på bra besked. Vi vill inte ta ett nytt tåg, på ett nytt sidospår. Det förra har nått fram till slutstationen.

T.C.Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar