söndag 6 november 2011

Helt ofattbart.

Jag sitter hemma på "Änglagården" och bloggar i kväll :)

På morgonen ringer Krister till mig från avdelningen...... "Är du vaken? Jag blir utskriven idag" :)
Läkaren hade ansett att det hade läckt så lite blod på natten, så det inte skulle vara någon fara att lämna sjukhuset.

Enligt planerna skulle han flyttats till Värnamo. Det blev ju extra dagar i Jönköping, som inte var beräknat. Därför ansåg läkaren att Krister kunde få bli utskriven direkt från Jönköping.

I morgon eftermiddag skall jag och Krister ta bort tryckförbandet.
Hoppas att det inte blött något då, för då får vi vända tillbaks till sjukhuset.

Jag skall villigt erkänna att det känns lite oroligt till dess.
Vi har fixat så mycket annat gemensamt, så vi ska fixa det här också.

Nu får, de snart tre sista veckorna bli historia, och vi ska se ljust på framtiden igen.



T.C.Y

1 kommentar:

  1. Åh, Gun. Vilken pärs. Länge sedan jag var inne och läste i din logg och önskade jag hade gjort det lite tidigare... Stor kram till Dig och hela familjen. Du är så stark!
    Kram och hoppas på allt ljusare tider för hela din familj!
    /L

    SvaraRadera